Nazywam się Anna Papis
Posiadam długoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich oraz w dziale marketingu. Swoją pracę zamieniłam na pracę zdalną i uważam to za najlepszy krok
w mojej dotychczasowej karierze.
Ze wszystkich sił, jak tylko mogę, oddaję się pracy i wsparciu osób, które potrzebują mojej pomocy w swoim biznesie. Praca ze mną to 100% profesjonalizmu, zaangażowania i zachowania poufności.

Moje doświadczenie i szkolenia
- Przygotowywanie kampanii reklamowych.
- Prowadzenie profili social media.
- Edycja treści i zdjęć na strony www i blogi.
- Przygotowywanie podstawowych grafik (Canva).
- Modernizacja wewnętrznej strony intranetowej firmy.
- Organizacja eventów firmowych i integracyjnych.
- Przygotowanie nowej linii gadżetów firmowych.
- Przygotowywanie sesji zdjęciowych Zarządów.
- Współpraca z Domem Mediowym i Agencją marketingową.
- Przygotowywanie projektów ulotek.
- Organizacja posiedzeń Zarządu wraz z przygotowywaniem uchwał, protokół, wyciągów z protokołów.
- Sporządzanie notatek ze spotkań.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i mailowej).
- Przygotowywanie dokumentacji, umów, faktur, rozliczeń podróży służbowych, raportów.
- Organizacja podróży służbowych.
- Organizacja Walnych Zgromadzeń spółki akcyjnej.
- Obsługa administracyjna sekretariatu Zarządu.
- Prowadzenie terminarza spotkań.
- Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa w sieci.
- Szkolenie z pracy idealnej asystentki.
- Szkolenie z wiedzy o spółkach handlowych.