Zaznacz stronę

Nazywam się Anna Papis

Posiadam długoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich oraz w dziale marketingu.  Swoją pracę zamieniłam na pracę zdalną i uważam to za najlepszy krok
w mojej dotychczasowej karierze.

Ze wszystkich sił, jak tylko mogę, oddaję się pracy i wsparciu osób, które potrzebują mojej pomocy w swoim biznesie. Praca ze mną to 100% profesjonalizmu, zaangażowania i zachowania poufności.

Moje doświadczenie i szkolenia

  • Przygotowywanie kampanii reklamowych.
  • Prowadzenie profili social media.
  • Edycja treści i zdjęć na strony www i blogi.
  • Przygotowywanie podstawowych grafik (Canva).
  • Modernizacja wewnętrznej strony intranetowej firmy.
  • Organizacja eventów firmowych i integracyjnych.
  • Przygotowanie nowej linii gadżetów firmowych.
  • Przygotowywanie sesji zdjęciowych Zarządów.
  • Współpraca z Domem Mediowym i Agencją marketingową.
  • Przygotowywanie projektów ulotek.
  • Organizacja posiedzeń Zarządu wraz z przygotowywaniem uchwał, protokół, wyciągów z protokołów.
  • Sporządzanie notatek ze spotkań.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i mailowej).
  • Przygotowywanie dokumentacji, umów, faktur, rozliczeń podróży służbowych, raportów.
  • Organizacja podróży służbowych.
  • Organizacja Walnych Zgromadzeń spółki akcyjnej.
  • Obsługa administracyjna sekretariatu Zarządu.
  • Prowadzenie terminarza spotkań.
  • Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa w sieci.
  • Szkolenie z pracy idealnej asystentki.
  • Szkolenie z wiedzy o spółkach handlowych.